Naujienos

Įsisąmoninto dėmesingumo (Mindfulness) elementų nauda, dirbant su ikimokyklinio amžiaus vaikais

Lopšelyje-darželyje vyko paskaita-praktikumas mokytojams  apie įsisąmoninto dėmesingumo (Mindfulness) elementų naudą, dirbant su ikimokyklinio amžiaus vaikais, kurį pravedė psichologė Vida ir muzikos mokytoja Irma.

Įvairių  iššūkių slopinimui labai tinka Mindfulness metodo taikymas praktikoje.

Vaikai yra nekantrūs, sunkiai sukaupia dėmesį. Mindfulness praktikos padės jiems nusiraminti ir ilgesnį laiką išbūti susikaupus.

Sunkiai sekasi valdyti savo emocijas, nemėgsta būti kontroliuojami.  Praktikuodami Mindfulness, jie išmoks geriau kontroliuoti patys save.

Vaikus vis sunkiau sudominti, jie ieško prasmės, turi daug klausimų. Prieš pradedant atlikti praktikas svarbu pristatyti tai kaip žaidimą, paaiškinti vaikams, kokia to nauda.

Nori bendradarbiauti, drauge siekti sėkmės, bendro tikslo. Praktikuodami mažose gupelėse ar porose patirs bendrumo jausmą.

Pranešimo skaidrės: „Įsisąmoninto dėmesingumo (Mindfulness) elementų nauda, dirbant su ikimokyklinio amžiaus vaikais“