Naujienos

Dvikalbių vaikų ugdymas

Dirbant su dvikalbiais vaikais ir siekiant sėkmingo jų ugdymo svarbūs keli faktoriai. Mokytojo vaidmuo prasideda nuo individualaus santykio su vaiku. Kurdamas teigiamą, šiltą santykį su vaiku, mokytojas prisideda prie vaiko socialinio ir emocinio vystymosi, o tai palengvina jo integraciją į sociokultūrinę grupę – tą, kurioje jis praleidžia daugiausia laiko su savo bendraamžiais. Ypač svarbu akcentuoti dvikalbystės privalumus, o ne trūkumus, pagirti už sėkmę. Tai prisideda prie bendro vaiko pasitikėjimo savimi stiprinimo, ypač kalbų vartojimo srityje bendraujant su kitais. Dvikalbių vaikų ugdymo procese yra svarbu akcentuoti, kad dvikalbystė yra ne kliūtis, o kaip šaltinis, kuris padeda mokytis.

Rekomendacijos mokytojoms, tobulinant dvikalbių vaikų ugdymą