Kiekvienas žmogus – unikalus, vertingas ir kurioje nors srityje talentingas. Gerai, kai galime jam padėti atsiskleisti, auginti(s) turimus talentus, taip pat atrasti savo vietą bendruomenėje. Įtraukusis ugdymas kaip tik ir siekia, kad kiekvienas, net ir ypatingiausių poreikių turintis vaikas, gerai jaustųsi grupėje, klasėje, komandoje.
Dažnai girdime, jog šiuolaikiniai vaikai yra sunkiai valdomi. Kaip kalbėtis su vaikais, kad jie mus girdėtų, kokie vaiko poreikiai ir motyvai, kokios nuslopintos emocijos slypi po mums, suaugusiesiems, nepageidaujamu vaiko elgesiu.
Seminaro metu apie tai kalbėjo vaikų ir paauglių psichoterapiautė, psichiatrė Dalia Elena Mickevičiūtė.
Mokytojai sužinojo kuo vaiko poreikiai skiriasi nuo norų, kuo svarbios pasekmės, kokios jos gali būti, kaip jas taikyti, ką atsakyti į vaikišką „noriu“.
Lektorė atkreipė dėmesį į sąlygas būtinas sveikai asmenybei formuotis, analizavo sunkaus” elgesio vaikų priežastis.